Nilüfer Özel Eğitim Uygulama Okulu
Projemizin Müfredat Entegrasyonu

1.       Maskot Etkinliği

Kazanım

 

Yöntem teknikler

Değerlendirme

Beceri analizindeki basamakları izleyerek web 2.0 aracındaki çalışmaya uygun karakterleri eşleştirir.

Gösterip yaptırma yöntemi

Yaprak öğrenme

Teknolojik öğrenme

İpucu sunma

Doğrudan öğretim

Ayrık denemelerle öğretim

 

Sağlık ve spor ile ilgili resim ve şekiller neler olabilir?

2.       E-gazete Etkinliği

Kazanım

 

Yöntem teknikler

Değerlendirme

Beceri analizindeki basamakları izleyerek sağlık  ve spor hakkında bildiklerini söyler ve çalışmaya uygun karakterleri web 2.0 aracında eşleştirir.

Gösterip yaptırma yöntemi

Yaprak öğrenme

Teknolojik öğrenme

İpucu sunma

Doğrudan öğretim

Ayrık denemelerle öğretim

Sağlıklı beslenme nedir? Sporun faydaları nelerdir?

3.       Spor Dalları Etkinliği

Kazanım

 

Yöntem teknikler

Değerlendirme

Bocce ile ilgili kuralları iade eder ve web 2.0 aracındaki çalışmaya uygun karakterleri eşleştirir.

Gösterip yaptırma yöntemi

Yaprak öğrenme

Teknolojik öğrenme

İpucu sunma

Doğrudan öğretim

Ayrık denemelerle öğretim

Bocce sporunun faydaları nelerdir?

4.       E-book Etkinliği

Kazanım

 

Yöntem teknikler

Değerlendirme

Sağlıklı beslenme becerilerini yerine getirir.

Gösterip yaptırma yöntemi

Yaprak öğrenme

Teknolojik öğrenme

İpucu sunma

Doğrudan öğretim

Ayrık denemelerle öğretim

Resimlerden yola çıkarak hikâyede anlatılmak istenen nedir?

5.       Karikatür Etkinliği

Kazanım

 

Yöntem teknikler

Değerlendirme

Beceri analizindeki basamakları izleyerek web 2.0 aracındaki çalışmaya uygun karakterleri eşleştirir.

Gösterip yaptırma yöntemi

Yaprak öğrenme

Teknolojik öğrenme

İpucu sunma

Doğrudan öğretim

Ayrık denemelerle öğretim

Sağlıklı kalmak için neler yapabiliriz?

 


Yorumlar